[MD-sorular] Macmahons theory and Record statistics

Sergazi Nurbavliyev sernur213 at gmail.com
19 Kas 2012 Pzt 15:31:45 EET

Macmahons theoremi ve recordlar ile ilgili yazılmış örnekler ile
anlatılmış. bir makele araştırıyordum. Recordlar ile alakalı statisticler
de olabilir. Alexandr Gnedinin Coherent random permutations with record
statistics makalesini okuyorum da çok örnek olmadığından ve referans çok
fazla yapıldığından biraz sıkıntı yaşıyorum anlamakta ve diğer kaynakları
bulmakta. Aranızda bununla ilgilenenleriniz varsa yardımcı olursanız çok
sevinirdim.

Saygılarımla
Sergazy Nurbavliyev