[MD-sorular] Mükemmel Sayılar Hakkında

ender enderport at gmail.com
13 Nis 2013 Cmt 00:48:12 EEST

Mükemmel sayılar ile ilgili ekte göndermiş olduğum belgeyi incelemenizi
rica ediyorum konuya ilgi duyanlarca.

Tamamen kendi amatör çalışmalarım neticesinde bulduğum ; Mükemmel sayıları
barındıran bu kümelerin matematik dünyasınca bilinip bilinmediğini merak
ediyorum.

Bilenler olcaktır 2 ay önce yine bu konu hakkında mesaj yazmıştım. İki
aydır işten arta kalan zamanlarımda yoğun mesai harcadım bu konuya
formüller doğrudur fakat biliniyormu onu bilmiyorum.

2 ay önce bir sonuca ulaşamasamda devam etmem yönünde teşviklerinden dolayı
başta KADİR BEY olmak üzere tüm buaradaki matematikseverlere şükranlarımı
sunarım.

İşin doğrusu excel ortamında çözülecek bir konu olmamakla birlikte mükemmel
sayıların belli bir düzen içerisinde oldukları rastgele olmadıkları yönünde
çok kuvvetli bir kanıya sahip oldum fakat çözebilmek çok yoğun bir çaba
istiyor sırf bu işle meşkul olmak gerekiyor.

Ekteki dosyayı ayrıca kendi web siteme de koydum burada açılmazsa oradanda
inceleyebilirsiniz.

www.17.web.tr

Saygılarımla

ENDER UYGUN