[MD-sorular] Bilgi icin... Ucretsiz - Endustri Muhendisligi / Is Dunyasi Egitim Modulleri

metin karadag karadagmetin2 at yahoo.com
21 Şub 2013 Per 12:49:50 EET

Kimden: Gurdal Ertek <ertekg at sabanciuniv.edu>
Tarih: 19 Subat 2013 10:48
Konu: Ucretsiz - Endustri Muhendisligi / Is Dunyasi Egitim Modulleri

Degerli Dostlarim ve Meslektaslarim,
10 yildan fazla bir suredir Sabanci Unversitesi'nde yuruttugum ogretim
uyeligi gorevim sirasinda cok sayida ve oldukca kapsamli egitim
materyalleri gelistirdim veya asistanlarimin gelistirmesi icin onlara
kocluk yaptim. Bu modullerin yani sira, internetten derledigimiz az sayida
modulu de (ornegin Howdini) ozellikle proje bazli derslerde mutlaka icerik
olarak ogrencilerimin ogrenmesini istedim. Bu sekilde, toplam 38 adet
egitim modulu olustu.
Bugun itibariyle bu modullerin tamamini Siz degerli dostlarima ve
meslektaslarima ucretsiz olarak acmis bulunuyorum:
http://ertek.info
Bu egitim modullerinin her biri aslinda degeri olan birer urun (electronic
goods, virtual goods) oldugu icin bir e-ticaret arabirimi uzerinden sizlere
acmis bulunuyorum. Sitede e-mailiniz ile kayit olarak sanki alis-veris
yapar gibi begenip secebiliyor ve indirebiliyorsunuz. Bir e-ticaret
sitesinden farkli olarak bu modullerin tamami TAMAMEN UCRETSIZ olarak
sizlere sunulmustur, ve mevcut moduller hep bu sekilde kalacaktir.
Ulkemizde ozellikle profesyonel is yasantisinda ihtiyac duyulan teknik ve
mesleki bilgi son derece sinirli, kimi kez pratikten uzak, ve neredeyse hep
ucretli olarak bulunabiliyor. Bu calismamizla umarim bu sIkintilarin en
azindan bir kismini sizler icin hafifletmis oluruz. Sizden de ricam bu
e-maili ve web sitesini diger tanidiklarinizla cekinmeden paylasarak bu
faydali mesleki bilgilerin herkese ucretsiz ulasmasina katkida bulunmaniz
olacaktir.
Calismalarinizda kolaylik ve basarilar diliyorum.
Selam ve saygilarimla,
Gurdal Ertek, Yrd. Doc. Dr.
Sabanci Universitesi