[MD-sorular] MD-sorular Toplu Mesajı, Sayı 1106, Konu 1

fatih kilic fatihkilicc at gmail.com
4 Mar 2013 Pzt 22:53:41 EET

Kadir Bey mesajınızı gülümseyerek okudum. Bence son mesajınızda maksadınızı
aşmışsınız. İnsanlar hata yapmış dahi olsa lütfedip cevap yazma zahmetine
girmişler, sizin göremedeğiniz bir şeyden ötürü (sizin yaptığınız gibi)
sizi yargılamamışlar. oturup türkçe anlam bilgisi tartışmasına girecek
değilim ama %8 eksik tartan bir tartı varsa alırken de satarken de eksik
tartacağından zaten sonucu etkilemez. ve aldığı fiyattan satıyorsa ve %25
su katıyorsa karının %25 olduğu aşikardır. bu da %8 lik eksik tartma
bilgisinin gereksiz olduğu, bu da sorunun ifadesinin yeterince açık
olmadığı sonucunu çıkartmaktadır. bu benim düşüncemdir. göremediğim bir şey
varsa da gereksiz genellemeler yaparak değil benim seviyeme inerek bunu
izah etmenizi tercih ederdim. evet soruyu anlamak çözmenin %50 si.