[MD-sorular] Fonksiyon çizimi/tanımı üzerine soru

Burhan yıldız burhanyildiz23 at gmail.com
28 Mar 2013 Per 09:40:05 EET

Değerli mail grubu üyeleri,

Grubu böyle basit sorunlarla meşgül etmek istemezdim ama bir konuda yardıma
ihtiyacım oldu, grubu takip eden çoğu kişi için çok basit bir sorun
biliyorum ama vereceğiniz cevabın bana çok yardımcı olacağından emin
olabilirsiniz.

Sorunum şöyle, bir doğru etrafında sinüs eğrileri çizen bir data setim var,
bu data setini bir fonksiyon ile tanımlamak istiyorum.

Bu durumu düşününce şu da aklıma takıldı y=sin(x) fonksiyonunun y=0 da
yaptıgına benzer salınımı farzı misal y=x dogrusu üzerinde yapacak
fonksiyon nedir? y=x+sin(x) benzer bir salınım yapıyor ama salınımlar kendi
içinde y=sabit bir fonksiyona göre oluşuyor.

Her türlü yardım için teşekkürlerim ve saygılarımla.

Burhan.