[MD-sorular] Ynt: Ynt: Re: Taksit Ödemek

E. Mehmet Kıral luzumi at gmail.com
29 Mar 2013 Cum 18:25:41 EET

taksit miktarı faiz oranı * anapara'ya yukarıdan yakınsadığı zaman
verdiğiniz formüldeki ay sayısı pozitif sonsuza yakınsamaktadır.

Yalnız daha da az para vermeyi düşünürseniz. Borcunuz gittikçe artacaktır.

Formülün nasıl çıkarıldığına bakın, eminim bir yerlerde borcun eninde
sonunda ödeneceğine dair varsayımlar yapılmıştır. Gizli de olsa.