[MD-sorular] Matematik ile ilgili yeni Youtube kanalı

ozgur baskaya baskaya_ozgur at yahoo.com
8 Ağu 2020 Cmt 01:20:29 +03

Merhabalar,
MD-Sorular'a 10 yıla yakın süredir üyeyim. Ayrıca derginin 2004 yılından beri tüm sayılarına sahibim.
BASKAYA GEOMETRY isminde bir YouTube kanalı açtım ve kendime özgü kanıtlama yöntemleriyle ürettiğim bazı formül ve eşitliklerimi video serisi halinde yayınlamaya başladım.
PROOF WITHOUT WORDS konseptindeki 2.ci videomu bugün yükledim. İlginizi çekebilir diye her iki videomun linkini izninizle buraya eklemek istiyorum. Bir kaç bölüm daha devamı gelecek. Öneri ve eleştirilere açığım.
Özellikle okul matematiği ile ilgilenen üyelerin bu videoların linklerini kendi ortamlarında paylaşmalarından çok memnun olurum.
Teşekkürler. İyi Çalışmalar
SaygılarımlaÖzgür Başkaya
ArcTangent Mystery - Part 1 (Euler-Baskaya Formula) / Full HD

|  |  |

|  |
ArcTangent Mystery - Part 1 (Euler-Baskaya Formula) / Full HD

https://youtu.be/-R1OlYi-fMA

ArcTangent Mystery - Part 2 (Sum-Difference Formula) / Full HD

|  |  |

|  |
ArcTangent Mystery - Part 2 (Sum-Difference Formula) / Full HD

https://youtu.be/cKO0OGPgY8k