[mk-duyuru] Matematik Koyu'nde yeni programlar

Ali Nesin nesin at bilgi.edu.tr
19 Mayıs 2009 Sal 12:44:42 EEST

Degerli Matematikciler,

TUBITAK, Matematik Koyu'nde bu yaz gerceklesecek bes projemizin besini de
reddetti. Projelerin ikisi liselilere, ucu lisans ogrencilerine yonelikti.

Reddedilemeyecek kadar olaganustu projelerdi.

MD'nin son kapagina
(http://www.matematikdunyasi.org/images/kapaklar/2008-IV.jpg) karar verirken
bu olabilecekleri tahmin etmistim aslinda ama kendimi alamamistim.

Neyse. Saglik olsun. Eger engeller bizi yildirabilseydi, Matematik Koyu'nun
yerinde yeller esiyor olurdu simdi. Projelerimizi reddedenlerin cocuklarini
ve torunlarini egiterek alacagiz ocumuzu.

Liselilere yonelik her biri ikiser haftalik 4 yeni program daha actik.
Boylece liselilere yonelik toplam 6 programimiz oldu. Buradan gelecek
gelirle lisans ve lisansustu yazokullarina destek verecegiz.

Programlarin ayrintilarini http://matematikkoyu.org/tr/lisemat adresinde
bulacaksiniz.

Lise programlari cok cabuk doluyorlar. Acele edilmesinde yarar vardir.

Lisans ve lisansustu matematik ogrencilerine yonelik programlarimiz
http://matematikkoyu.org/tr/2009TMD sayfasinda.

Bu arada MD'nin son sayisi da cikti
(http://www.matematikdunyasi.org/arsiv/?sayi=2008-IV). Bayilere gelmis
olmali.