[mk-duyuru] Istanbul'da Finans Matematigi Egitimleri

Aslı Can Korkmaz aslicankorkmaz at nesinvakfi.org
27 Eki 2009 Sal 21:21:37 EET

*

*İstanbul'da Finans Matematigi Egitimleri*

Nesin Matematik Köyü, *İstanbul*’da düzenlenecek finans matematiği
eğitim ve seminerleriyle, matematiğin bu güncel ve uygulamalı alanını
üniversite öğrencilerine, yeni mezunlara ve iş hayatına atılanlara
tanıtmayı hedefliyor.

Etkinlik, *Finans Matematiğine Giriş* ve *İleri Finans Matematiği*
başlıkları altında iki ayrı düzeyde gerçekleşecektir.

*Hedef Kitle:
*

*1) *Banka ve aracı kurumların hazine, yatırım veya sermaye
piyasalarıyla ilgili bölümlerinde çalışan veya çalışmayı düşünenler.

*2) *Finans matematiği, finans mühendisliği ya da ekonomi gibi
bölümlerde bir nedenden yüksek lisans eğitimi gerçekleştirememiş kişiler.

*Amaç:
*

*1) *Finans dünyasında kullanılan araçlar hakkında teorik ve pratik
bilgiler. *2)* Yönetsel açıdan, koşullara göre izlenmesi gereken
stratejiler.

*Eğitimciler: *Dersler ve seminerler yine bu konularda üniversitelerde
ders veren öğretim üyeleri ve iş hayatındaki genç girişimcilerden oluşan
bir grup tarafından yönetilecek.

*Yer: *İstanbul Bilgi Üniversitesi İstanbul Santral Kampüsü
(Silahtarağa) Enerji Müzesi Salonu.**

*Zaman: *1 - 25 Aralık tarihleri arası, pazartesi, salı ve çarşamba
akşamları saat 19,00 – 21,50 arası.

Programın ayrıntılı içeriği, eğitimcileri, ücreti ve merak ettiğiniz
diğer konular için:

http://matematikkoyu.org/tr/finansamac

İrtibat: aslicankorkmaz at nesinvakfi.org
<mailto:aslicankorkmaz at nesinvakfi.org>, Tel: 0533 962 11 43.