[mk-duyuru] Matematik Koyu etkinlikleri

Ali Nesin anesin at nesinvakfi.org
3 Mar 2010 Çar 14:47:08 EET

Tarih sirasina goredir:

1) Mart, Nisan ve Mayis aylarinda, ilk ve ortaogretim ogrencileri Koy'u
gunubirlik ziyaret edebilirler. Yeterince ogrenci varsa, istendiginde 1
ya da 2 saatlik konusmalar verilebilir.

2) 23 Nisan ogleden sonra: Ilkogretim ogrencilerine yonelik bir gunluk
ziyaret. Ali Nesin'in Matematik ve Oyun konusmasi.
http://matematikkoyu.org/23nisan

3) 24 Nisan yarismasi: Ilkogretim ogrencilerine yonelik. Tum gun.
http://matematikkoyu.org/23nisan

4) 25 Nisan. Liselilere yonelik. Ali Nesin'in dersi: Turev ve integral.
http://matematikkoyu.org/23nisan

5) 21 Haziran - 12 Eylul. Liselilere yonelik matematik yazokullari.
Ikiser haftalik programlar. Programlar birbirinden farklidir.
http://matematikkoyu.org/lise2010

6) 12 Temmuz - 19 Eylul. Universite (lisans ve lisansustu) TMD yazokulu.
Tarih ilerledikce program zorlasir. Turkiye'nin ve dunyanin en iyi
universitelerinden 40 arastirmaci ve her biri 1 ile 3 hafta arasinda
degisen 42 degisik ders. Simdilik... Daha da artacaktir. Lisansustu
programlari icin TUBITAK'tan destek alinmistir.
http://matematikkoyu.org/tmd2010

7) 6-26 Eylul arasi flut yazokulu! Alman flutist Felicitas Meyer
tarafindan. http://matematikkoyu.org/flut2010

Kar amaci gutmeyen bir ugras pesindeyiz. Hicbir ogrenciyi ekonomik
nedenlerle reddetmeme karari aldik. Mumkun oldugunca bu kararimizda
israrciyiz.

Programlarin birinde bulusmak umuduyla.

Ali Nesin (www.matematikkoyu.org)