[mk-duyuru] Server Tanilli Matematik Egitimi Calistayi 2016

Ali Nesin anesin at nesinvakfi.org
3 Şub 2016 Çar 13:38:45 EET

Tarih: 16-20 Mart 2016 (Koy'e gelis 15 Mart 2016)

Dizi Konusmacilar: Prof. Dr. Ali Nesin ve Mustafa Yagci

Davetli konusmacilar: Prof. Dr. Cengiz Alacaci ve Yard. Doc. Bekir S. Gur

Hedef kitle: Ilk ve ortaogretim matematik ogretmenleri, matematik
egitimi bolumu ogrencileri

Kontenjan: 100 kisi (30 ogrenci, 70 ogretmen)

Destek: Programa katilacak ogretmenlerin konaklama ve iase masraflari
Milli Egitim Bakanligi tarafindan karsilanacaktir. Basvurusu kabul
edilen ogretmenlerin listesi Bakanlik'a iletilecek ve Bakanlik
ogretmenlerin izinleriyle ilgili gerekeni yapacaktir.

Konaklama: Ogretmenler yas durumlari gozetilerek 1, 2, 3 kisilik
odalarda ve en fazla 4-5 kisilik koguslarda, ogrenciler ise 10-12
kisilik koguslarda konaklayacaktir.

Ogrenciler icin konaklama ucreti: Bes gun suren programin ucreti 10-12
kisilik banyolu koguşlar icin 400 TL'dir. Ucrete gunde dort ogun yemek
dahil her sey dahildir.

Program ve basvuru:
https://matematikkoyu.org/etkinlikler/2016-tanilli/index.php

Ali Nesin