[mk-duyuru] Cogu geldi, azi kaldi...

Ali Nesin anesin at nesinvakfi.org
22 Ağu 2017 Sal 13:49:30 EET

Sevgili Dostlar,

Komsu arazinin 2 milyon liraya satiliga cikarildigini ve talip oldugumuzu soylemistim gecen hafta. Bir haftada 1,5 milyon lira bagis geldi. Nasil tesekkur edecegimi bilemiyorum. Sagolun, var olun. Guzel isler yapmaya devam edecegiz.

500.000 lira kadar eksigimizin oldugu gozunuzden kacmamistir herhalde... Gerek bagista bulunarak, gerek yakin cevrenizde duyurarak geregini yapacaginizdan hic kuskum yok.

Aziz Nesin'in tum yazili vasiyetini yerine getirdik. Vasiyet disi bazi arzulari daha vardi, onlarin da cogunu yerine getirdik. Bir ikisi eksik kaldi. Su an almak istedigimiz arazi yasarken gerceklestiremedigi arzularindan biriydi. Bugun yarin mutlu haberi duyururum diye umuyorum.

Bir de derenin obur tarafindaki araziyi almak isterdi. Alip derenin ustune bir tas kopru insa edecek... Sadece tas koprunun guzelligi icin, baska bir nedenden degil... Hayal adamiydi babam, hayal kurarak mutlu olurdu. O araziyi olumunden sonra aldik, ama zemin musait olmadigindan tas kopruyu yapamadik. Aklimizda. Bir gun mutlaka yapacagiz.

Bir de ilkokul isterdi. Ilkokul icin yillar once girisimde bulunduk. Arazi, planlar, projeler, mimarlar, egitim felsefesi... Her sey hazirdi, ama maalesef o ekonomik kriz doneminde fizibiliteyi yerine oturtamadik ve projeden vazgecmek zorunda kaldik. Giristigimiz her isi basariyla sonuca ulastirmak gibi bir ilkemiz var. Ilkokul projesinin o donemde bu ilkeye uymasi zordu. Su an ustunde calistigimiz bir fen lisesi projemiz var. Fen lisesinden sonra bir ilkokul kurabiliriz.

Nesin Vakfi'ndan sevgiler, saygilar. Ve tekrar tekrar tesekkurler.

Ali Nesin

Nesin Vakfi, İs Bankasi Parmakkapi Subesi, Hesap No: 1042-0741176

İBAN: TR280006400000110420741176

Kredi kartiyla bagis icin:https://www.nesinvakfi.org/bagis-yap.php#kredi-karti

Web sitesi:www.nesinvakfi.org

Sosyal medya hesaplarimizin linkleri asagida.
Facebook:https://www.facebook.com/Nesin-Vakfı-1451774825140405/
Twitter:https://twitter.com/Nesin_Vakfi
Facebook Ali Nesin:https://www.facebook.com/ali.nesin.77?fref=ts