[mk-duyuru] Online Egitimlerimiz

Ali Nesin anesin at nesinkoyleri.org
10 Haz 2020 Çar 14:37:37 +03

Sevgili Ogrenciler, Veliler ve Herkes

Bu yaz gerçekleştirmeyi planladığımız tüm lise matematik programlarını
(Nesin Matematik Koyu Lise Yazokulları ve Mustafa Yagci Lise
Yazokullari) online olarak sunuyoruz. (Ilk iki hafta disindaki
programlar henuz iptal edilmedi ama iptal edilme olasiliklari var.)

Online egitim tarihi: 22 Haziran - 22 Eylul 2020

Seviye: Her ne kadar programlarimiz liselilere yonelik ise de Soyut
Matematik programi lisans seviyesindedir, yani ogretmenlere, egitim
fakultesi ogrencilerine ve ortaokul matematik seviyesi olan herkese
uygundur. (Ama tabii belli bir zorluk seviyesi vardır.)

Sure: Tum dersleri asagida baglantisi verilen programda belirtilen tarih
ve saatlerde, Moodle altyapisiyla olusturdugumuz
https://lms.nesinkoyleri.org/ sitesi uzerinden izleyebilirsiniz. Sisteme
kaydedilecek ders videolarina 22 Eylul tarihine kadar ulasabilirsiniz.

Tum Soyut Matematik Programi (yani Nesin Matematik Koyu Lise Matematik
Yazokullari) icin ucret 900 TL.
Tum Mustafa Yagci Lise Yazokullari icin ucret 1250 TL.
Her iki programi izlemek isteyenler icin 1750 TL.

Programlarla ilgili ayrıntılı bilgi ve kayit:
https://nesinkoyleri.org/events/2020-nesin-matematik-koyu-yazokullari-online-egitimleri/

Bunun disinda, online olarak, ortaokul ogrencilerine yonelik problem
cozme programi yapilacaktir. Ali Nesin her sabah bir soru soracak, aksam
da  cozumunu ya da yanitini (eger yapabilmisse tabii) sunacaktir. Bu
programdan 13 yas ustu herkesin yararlanacagini dusunuyoruz. Adresi
https://nesinkoyleri.org/events/2020-ali-nesinden-ortaokul-ogrencilerine-yonelik-olabildigince-derin-matematik-problemleri/

Nesin Matematik Koyu