[MD-sorular] Matematik Panosu

Ali ilik aliilik at gmail.com
25 Ara 2005 Paz 19:41:46 EET

Görüşleriniz için teşekkürler. Topluluğun faaliyetleri kısaca şöyledir:

Matematik Topluluğu Amaç ve Faaliyetleri:

Amaçlar:
· Matematiği sevdirmek
· Matematik bilinci oluşturmak
· Matematik Tarihi ve Türk Matematikçileri hakkında bilgi edinmek ve yaymak
· Günümüz matematiğinin problemleri hakkında bilgi edinmek

Ayrıca, dediğiniz gibi kes yapıştır mantığının dışına çıkma da önemli bir
olgu. Bilgimiz dahilinde, danışman hocamıza ve diğer hocalarımıza danışarak
elimizden geleni yapmaya çalışıyoruz.

Toplulukla ilgili biraz daha fazla bilgi için:

http://homepage.uludag.edu.tr/~cangul/mattoplulugu.htm

ayrıca web sitemiz de en yakın zamanda güncellenecektir.

Saygılar