[MD-sorular] Epsilon-delta ve iyi ifade etme...

barýþ uðurcan barisevren19 at yahoo.com
20 Kas 2005 Paz 22:31:03 EET

peki, bir onceki mailimde attigim soruyu goz onunde bulunduracak  olursak sizin sordugunuz "epsilonla delta arasindaki baglanti nedir?"  sorusunu nasil "daha iyi ifade edilmis, mantikli" bir soru yapariz?
  saygilar.

  Ali ilik <aliilik at gmail.com> wrote:    epsilon  ile delta arasına sizin sorunuzda d ile e arasındaki bağlantı d<=e  dir dersek bu "epsilonla delta arasindaki baglanti nedir?" sorusunu  mantıklı, iyi ifade edilmiş bir soru yapar.

    d<=  e seçilmesinin soruyu çözeceğine katılıyorsanız, "epsilonla delta  arasindaki baglanti nedir?" sorusunu mantıklı, iyi ifade edilmiş bir  soru yapar.katılıyormusunuz? verdiğiniz örneklere ben katılıyorum. d=e  V d=e/2 V d=e/3 Vd=e/3 tür evet hatta d<= e dir diyebiliriz.