[MD-sorular] FW: limit soruları

ali nesin anesin at bilgi.edu.tr
20 Kas 2005 Paz 22:31:50 EET

Yanitlar asagida. Ancak gerekceleri aciklayacak zamanim yok. Sizi bu
amacla kurdugumuz listeye yonlendiriyorum. Uye olmak icin
  http://matematikdunyasi.org/mailman/listinfo/md-sorular
Basarilar,
Ali Nesin

1.        Ucu de yaniliyor. Limit her sey olabilir.
Ornek: f(x) = x^4, g(x) = 1/x^2. Limit sonsuzdur.
Ornek: f(x) = x^2, g(x) = 1/x^4. Limit sifirdir.
Ornek: f(x) = ax^2, g(x) = 1/x^2. Limit a'dir.
Hatta limit olmayabilir bile.

2. Sonsuza giderken limiti yoktur. 2'ye giderken limit 3'tür.