[MD-sorular] mail grubu hakkýnda öneri

mert susur orionqq at hotmail.com
8 Eyl 2005 Per 12:32:53 EEST

uzun zamandır burayı takip ediyorum ve buradaki yazışmalardan pek çok kişi
gibi çok şey öğreniyorum. Fakat bu işi "mail" yoluyla yapmak yerine basit
bir board/forum kursakta orada yapsak daha faydalı olmaz mı?Böylece tüm
yazışmalar devamlı orada olur ve eminim imkanları daha fazla olur. Bunun
yanında herkese açık olur ve üye olmadanda herkes okuyabilir, konu hakkında
konuşmak isteyen ise üye olur ve fikrini yazar.
böylece daha çok kişiye hitap etmiş oluruz..

haksızmıyım?

ms

Spam filtresi ile virüslere karsi en güvenilir koruma, MSN PC Koruma'dan
geçer. http://www.msn.com.tr/security/