[MD-sorular] Matamatikcinin(!) seyir defteri

Emre UNAY emreunay at hotmail.com
2 Nis 2006 Paz 19:09:33 EEST

Herkese iyi günler

Ben dün goltbaç sanısı ile uğraştım ve çözdüm olayı.(Hani şu çift sayılar
iki asalın toplamıymış falan.) Çok uğraştım ama...Çektim internetten önüme
uzun bir asal sayı listesi. Tam 100'e kadar denedim, bir yamuk çıkmadı.
Herhalde gerisi de olur. Akıl var mantık var. 100'e birşey olmadıysa 100'den
sonra da olmaz.

Sonra baktım, başka çözülmeyen ödüllü soru var mı diye... Rimayn hipotesi
varmış. Valla baktım biraz ama pek anlamadım olayı. O kocaman büyük E harfi
gibi şey ne demek bir öğrensem çözerim onu da.

Sonra asal sayılara formül aradım ve buldum. Açıklıyacam bak ama çalarsınız
siz formülümü... Yok öyle yağma...

Sonra dedim ki, ikiz asal sayılar sonsuz mu. Onu da çözdüm. Asal sayı
dediğimiz, kendisine ve bire bölünen sayı değil mi? Örneğin 400 ile  402...
aralarında iki fark var. ikisi de bire ve kendisine bölünüyor(denedim ha.
İsterseniz siz de deneyin) O halde bunlar asal ve ikiz asal. Düşünün bir,
bunlardan bir sürü var. Yani buldum bunu da.

Bunlar ile nereye başvurayım? Ödülü nereden alacağım? Çalmayın sakım
fikirlerimi.

Zaten matematik dediğimiz nedir ki? Ünlü soruları çözüp zengin olma şeyidir
matamatik.

Yakında ünlü olursam sizi de hatırlarım belki. He he siz uğraşın. Zeka işte,
herkese eşit dağıtılmamış. He he.

Yaşasın matamatik.

NOT: Ben şu md'den bir *** anlamadım. Çok gereksiz şeyler yazmışsınız. Siz
matamatik yaptığınızı mı sanıyorsunuz? (giderken bir de laf sokayım.)

herkese eyi günler... saygılarımla, EMRE ÜNAY( Amatür matamatikçi. Ama
yakında oscar ödülü, nobel ödülü falan alacak.)

En etkili ve güvenilir PC Korumayi tercih edin, rahat edin!
http://www.msn.com.tr/security/