[MD-sorular] allah fellah

Servet Kacaran kacarans at egenet.com.tr
10 Nis 2006 Pzt 10:47:08 EEST

İki gün içinde bu konu cok ilgi çekmiş. Sevinderici bir durum.
Matematik konusundaki bilgi alış verişinizi özenerek izliyorum. 29 yıllık
bir matematik öğretmeniyim. Yaklaşık 1 ay önce 18. kitabım (matematik
konusunda) yayımlandı. Yine de matematik konusunda (lise seviyesinin
dışında) yazılanları çok dikkatle incelersem birşeyler anlayabiliyorum. Yani
emek vermem gerekiyor.
Allah'ın varlığına gelince: Eğer birisi bir gün çıkıp çok net ifadelerle
Allah'ın varlığını ispatlarsa ve birisi de bu ispat nedeniyle Allah'a
inanırsa: O kişi Allah'a değil, ispata inanmış olur. Biz Allah'a, gönderdiği
peygamberlerinin bize öğrettiği gibi inanırız. Ne eksik, ne fazla.
Arayan mutlaka bulur. Sorgulamak iyidir. Keşke hep sorgulayabilsek. Fakat
iman edilmesi gereken şeyler nettir, açıktır, bellidir, yorumsuzdur,
kesindir.
Selam ve saygılarımla. Sizleri izlemeye devam edeceğim...
Servet Kaçaran