[MD-sorular] Determinantla ilgili bir problemim

Mehmet Fatih BAKILER fatih_bakiler at hotmail.com
5 Tem 2006 Çar 17:10:48 EEST

Öncelikle iyi günler dileyerek başlamak istiyorum. Şahsen bazı kaynaklarda (
ki sözünü edeceğim determinant konusu için)  konunun tanımı veya anlatımında
eksiklikler görüyorum. Genelde bir matrisden reel sayıya tanımlı bir
fonksiyon şeklinde ifade ediyorlar ki bu tanımı eksik buluyorum. Sizden bana
bunun tanımını ve kullanımını daha detaylı veren bir kaynak ismi
göndermenizi rica ediyorum.

Hem e-postalarinizi, hem de Bilgisayarinizi MSN Güvenlik ile koruma altina
alin! http://www.msn.com.tr/security/