[MD-sorular] maple yardım

beatrice mourningpalace misanthropytomhet at gmail.com
6 Tem 2006 Per 02:04:02 EEST

merhaba;
bi kaç noktada sorun yaşamaktayım öncelikli olarak merak ettiğim matlabdan
verileri maple a aktarabiliyor muyuz sembolik verilerle çalısıyorum ve
determinantın sonucu 211 sayfalık çıktı olarak geldi bu determinanttaki
kodlamalarımı açmam gerekecek ve bunun için sonucu maple aktarmak
istiyorum..
 ayrıca sembolik verilerle maple da matris ve determinant işlemleri
yapamıyor muyuz ya da bi boyut sınırlamamsı mı var boyutları 44*15 olan bi
matrisle işlem yapmaya çalısyorum ama maple dan sonuc alamadım ya da
programı tam anlamıyla algılayamadım..
tezimin bitmesi açısından çok acil yardıma ihtiyacım var ilgilenebilirseniz
sevinirim...