[MD-sorular] sorularımı cevaplayın...

kemal aygun aygunkemal20 at hotmail.com
7 Mar 2006 Sal 12:31:57 EET

soru1:10 üzeri k =x olsun.k;0 dan farklı doğal sayı.x+1 daima asal
mıdır?(bir yerde karşılaştım ama isbatını bulamadım.)soru2:a ve b iki
tamsayı olsun.a.b=xyztf.....u olsun.a ile b arasındaki farkın mutlak
değeri=x+y+z+t+f+.........+u olsun.a ve b ikilisi kaç tane
vardır?soru3:kenarları 1,2,3 ve4 olan (ardışık) bir dörtgenin çevrel
çemberinin yarıçapı nedir?soru4:ali nesin'e ödülle ilgili bir soru sormuştum
cevabı alamadım.

Bilgisayarınızı korumak için MSN Güvenliği tercih edin!
http://www.microsoft.com/turkiye/guvenlik/