[MD-sorular] Insanlik namina altkume bulundu

ayseu at gazi.edu.tr ayseu at gazi.edu.tr
28 Mar 2006 Sal 01:24:29 EEST

içinizdeki çocuğu hiç öldürmeyin ali hocam..."insanlık namına altküme
bulundu" diye başlık atabilen kaç kişi var acaba?..çok hoş:))..alt küme de
alt küme yani!!!...bir de " bu listeye girilir ama çıkılmaz demek
istemiyorum" diyen bir mailiniz vardı...çok gülmüştüm...içimden
geldi..söylemek istedim..malum övmeyi pek sevmeyiz...ama sezarın hakkı
sezar'a...

sevgiyle kalın...

ali nesin <anesin at bilgi.edu.tr> dedi: