[MD-sorular] Bir soru!

Ali Arican Ali.Arican at RMIT.EDU.VN
3 Eki 2006 Sal 07:04:04 EEST

Merhaba;

Asagida bir soru var. Ben yaniti n=4m ve n=4m+1 olarak buldum fakat
kanitlayamadim. Yardimci olursaniz sevinirim.

Kn bir tum cizge olsun. Cn ve Dn birbirinin tumleyeni olan iki altcizge
olsun. Hangi n rakamlari icin Cn ve Dn esbicimlidir? .

Turkce ifadelerden emin olamadigim icin bir de soruyu Ingilizce yazayim.
Eksi sozlukteki ve MD'nin eski sayilarindaki terim karsiliklarina
bakarak cevirmeye calistim.

Let Kn be a complete graph. Cn and Dn are subgraphs of Kn and they are
complement of each other. For what values of n, Cn and Dn are isomorphic
to each other?

Sevgiyle kalin,