RE: [MD-sorular] Bir matematikçi siyaset yapmali mi?

*** güler *** guleryy at gmail.com
8 Şub 2007 Per 01:20:03 EET

Arkadaşlar, "matematik ve siyaset" konusunun tabir-i caiz ise "sakiz gibi"
uzatilarak çok farkli yönlere çekildiğini düşünüyorum.
hiç kimse ben matematikçiyim demiyor, herkes matematikçi olmak zorunda da
değil.

Lutfen yazilanlari çok abartip, aşiri ciddiye almayalim. Uç gunluk fani
hayatta insanlari rahat birakalim;

"isteyen istediği meslegi yapsin, nasil mutlu olacaksa o işle ugrassin ve o
şekilde yasasin"

zaten ancak boyle olursa ortaya guzel sonuclar çikar, değil mi?

bir arkadaş yazisinda ressamlardan bahsetmis. benim de aklima hepimizin
bildiği "Da Vinci" geldi. Da Vinci bir matematikci değildir ama "altin oran"
ı matematige kazandirdi. bunun yaninda yaptigi pek cok degerli sanat
eseriyle resim tarihine de adini yazdirmayi basarmistir.
(bence; isini severek ve en iyi sekide yapma gayretinin bir sonucu)

"matematik profesoru" olmadan da cok guzel seyler ortaya cıkartılabilir.

yani; fazla alinganlik gosterip, komplekse girmeye gerek yok... diyorum

selamlarımla

guler