=?utf-8?Q?RE:_[MD-sorular]_Re:_MD-sorular_Toplu_Mesaj=C3=BD, _Say=C3=BD_30?= , Konu 4

murat bas mrt.bas at hotmail.com
3 Tem 2007 Sal 21:55:42 EEST

Herkesten özür diliyorum ben bir üniversite öğrencisiyim ama md ye gelecek en son mesajlar olmalı bunlar. çok tutarsız ve düşüncesizle yazılmış mailler boş mailler. özür mailinde kullanılan kelimelere bi bakarmısınız. ş.....? bence md ye layık değil. kınıyorum bu maili atan beyfendiyi. ve bir daha özen gösterilmesini önemle rica ediyorum. Ben okumaktan zevk almak istiyorum md maillerini

MURAT BAŞ ERCİYES ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ SINIF ÖĞRETMENLİĞİ http://groups.google.com.tr/group/matematik-sevenler-klubu
http://muratbas.lforum.net

Date: Tue, 3 Jul 2007 11:31:20 -0700From: asonkur at yahoo.comTo: md-sorular at matematikdunyasi.orgSubject: [MD-sorular] Re: MD-sorular Toplu Mesajý, Sayý 30, Konu 4
kusura bakmayın arkadaşlar sarhoş kafayla inanın ne yazdığımı bilmiyorum kafayı çektimmi sanki ayılıyorum kendime geldiğimdeyse o sarhoşluk yine başlıyor allah benim gibi keşmekeşleri ıslah etsin size benim durumuma düşmemeniz için bir iki lakırdı edeyim..önemli olan karşıdakinin size ne kadar değer vermediği değil sizin karşıdakine ne kadar değer verdiğinizdir yine önemli olan sizin karşıdakine ne kadar değer vermediğiniz değil karşıdakinin size ne kadar değer verdiğidir..kendinden fazla karşıdakni düşünen kişi aslında karşıdakinden çok kendini düşünüyordur..karşıdakinden çok kendini düşünen kişi ise aslında kendide dahil hiç kimseyi düşünmüyordur..bunlar ya ahmak tiplerdir yada zalim kişilerdir kalpleri okumaksa ancak yaradana mahsustur bize yorum yapmak düşmez...sizin karşıdakini düşündüğünüz kadar karşıdaki sizi düşünmüyorsa bilinki karşıdaki sizi,sizin onu düşündüğünüzden daha çok düşünüyordur..çünkü düşünmemek düşünmenin en ham ve en acı meyvesidir düşünmekse düşünmemenin en olgun ve en lezzetli meyvesıdır..bakın ayık kafayla ne güzel şeyler yazıyorum..şu lafların içinde bir tane saçmalık varmı? kerem merem fatih bilmem ne gayrı yorum yapmayın bu sondu inanın birdaha kimseyi rahatsız etmem...ulan topunuzu bir şişe tekirdağ rakısına değişirsem şerefsizim sizden arkadaşmı olur be

Fussy? Opinionated? Impossible to please? Perfect. Join Yahoo!'s user panel and lay it on us.