[MD-sorular] Zaman ve Matematik

yusuf guler y_guler at msn.com
23 Haz 2007 Cmt 14:20:24 EEST

Matematikte komşuluk çok önmeli.Limit,türev...hep epsilon komşuluğuna bağlı
olarak tanımlar yapıyoruz.Komşuluk da bir uzaklık bunu da biliyoruz.Peki
uzaklık tanımı zamana bağlı değiştiğini biliyoruz.Biz niye
limit,türev...gibi kavramları zamandan bağımsız düşünüyoruz?Benim araştırmak
istediğim konu bu.Yüksek lisans'ta da bu koun üzerine çalışmak istiyorum.Bu
konu da çalışan var mı?

                                 Yusuf GÜLER

MSN farkıyla 7 Temmuz'da Live Earth konserine bağlanın!
http://liveearthsos.msn.com/Hub.aspx?mkt=tr-tr