[MD-sorular] Matrislerle ilgili

ali nesin nesin at bilgi.edu.tr
4 Kas 2007 Paz 11:21:57 EET

Yanitin dusunulerek bulunabilecegini sanmiyorum. Bir kitaba bak bence.
Saniyorum iki secenegin var kanit icin: 1) Dogrudan hesapla bulmak (ki o
zaman bayagi bir gercek kacar elinin altindan), 2) Dual space'e gecmek.
Cunku cebirsel bir nesne olan bir matrisin transpose'unun geometrik anlami
dual space'le anlasilir.