Re: [MD-sorular] homeomorfizm olmayan fonksiyon ve çokgen sorusu

Kerem Altun kerem.altun at gmail.com
29 Kas 2007 Per 01:34:21 EET

Ilk basta olmaz oyle sey gibi gelmisti ama biraz arastirdim. Birinci sorunun
yaniti galiba asagida referansini verdigim makalede var, yanlis
anlamadiysam. Makale internetten bulunabiliyor, ancak bir kutuphaneye falan
gitmek gerek galiba.

*Continuity of Inverse Functions*
Michael J. Hoffman
*Mathematics Magazine*, Vol. 48, No. 2 (Mar., 1975), pp. 66-73

Kerem