[MD-sorular] Fwd: Serttop-?lik : ÖZEL SAYILAR

Ali Ilik ali.ilik at ugent.be
4 Ara 2008 Per 17:32:29 EET

   http://www.dosyaupload.net/560Serttop_ikiz.doc[1]

   Ali

----- Forwarded message from info at serpa.com.tr -----
    Date: Wed, 3 Dec 2008 15:26:27 +0200
    From: ?ükrü Serttop <info at serpa.com.tr>
Subject: Serttop-?lik : ÖZEL SAYILAR
      To: Ali Ilik <ali.ilik at ugent.be>

Ali Bey Merhaba

Eserin özetinde yer almayan ancak önemli sonuçlar içeren  'ÖZEL
SAYILAR'  bölümünü gönderiyorum. Bunu da yay?nlayabilirsiniz. Örne?in
ikiz asallar?n burada güzel bir tarifi var, hangi ?artlarda ikiz asal
olundu?unu çok aç?k ve net bir ?ekilde gösteriyor.

Selamlar

?ükrü Serttop

----- End forwarded message -----

Links: