Re: [MD-sorular] merhaba yardým edebýlýrmýsýnýz?:)

E. Mehmet Kıral luzumi at gmail.com
17 Şub 2008 Paz 16:01:41 EET

Son hesap hatalı, ulaşmamız gereken sayı 30 değil, 25.

3 kişi toplam 27 lira veriyorlar. Oysa halı 25 lira. Nereye gitti bu
iki lira? Çocuğun cebine.

Ya da hesabı şöyle de yapabiliriz. Adamlar başta toplam 30 lira
veriyorlar. Bu 30 liranın 3'ü adamlara geri ödenirken, 2'si çırağın
cebine gidiyor. Kalan 25 lira da halının ederi zaten.

Kandırmacada, hesap hatalı kurulmuş. Sanki o toplamın 30'a ulaşması
gerekiyormuş gibi bir hava yaratılmış, oysa yok öyle bir şey.

Kızarkadaşınız daha hala ikna olmazsa yapabileceğim bir şey yok.