[MD-sorular] A PHD Thesis: geometrical meaning of the second fundamental form

Ali İlik aliilik at gmail.com
23 Tem 2008 Çar 14:57:25 EEST

Merhaba değerli liste üyeleri,

Bir kaç aydır kafamı kurcalayan bir soru vardı. 224 sayfalık bir doktora teziyle birisi detaylı olarak yanıtlamış.

Geçtiğimiz aylarda savunulmuş bir tez.

Sorumun öz bir yanıtı da olması lazım. Eğrilik, tanjant uzay, normal eğrilik, yönlü türev, Levi-Civita anlamında paralellik vs bunları sindirince yanıtın özü gözükmesi lazım aslında.

Bu kavramları tekrar çalışınca yanıt kendiliğinden ortaya çıkar diye düşündüğümden kolayına kaçıp listeye sormak istemedim.

Böyle bir tez yapılmış olması çok sevindirici.

Müsaadenizle paylaşıyorum: https://repository.libis.kuleuven.be/dspace/bitstream/1979/1779/2/hierrrissiedan%21.pdf

Hah sorumu unutuyordum: "İkinci temel formun geometrik anlamı nedir?"

Saygılarımla.