[MD-sorular] FW: Cauchy-Riemann

Fatih Gürses yahyagurses at hotmail.com
9 Eki 2008 Per 19:37:37 EEST

From: yahyagurses at hotmail.comTo: nesin at bilgi.edu.trSubject: RE: [MD-sorular] Cauchy-RiemannDate: Thu, 9 Oct 2008 18:16:44 +0300

merhaba hocam,benim kasdim şu idi:evvela noktasal bakılırsa,(C-R) denklemleri + Ref(z) ve Imf(z) lerin sürekliliği =>f(z) in monogenliği

From: nesin at bilgi.edu.trTo: yahyagurses at hotmail.com; md-sorular at matematikdunyasi.orgSubject: RE: [MD-sorular] Cauchy-RiemannDate: Wed, 8 Oct 2008 23:52:08 +0300

Ispati cok kolaydir.
Turevin lim (f(z+h) – f(z))/h olan taniminda
once h’yi bir gercel sayi alip 0’a gonder,
sonra pure imaginary al, yani bir h gercel sayisi icin hi biciminde al ve h’yi 0’a yolla.
Iki limit birbirine esit cikmali. Bu da CR.
Ali

From: md-sorular-bounces at matematikdunyasi.org [mailto:md-sorular-bounces at matematikdunyasi.org] On Behalf Of Fatih GürsesSent: Wednesday, October 08, 2008 10:51 PMTo: md mdSubject: [MD-sorular] Cauchy-Riemann

merhaba.kompleks değişkenli fonksiyonun diferansiyellenebilmesi için gerek yeter şartın verildiği Cauchy-Riemann(C-R) teoreminde kompleks değişkenli fonksiyonun reel ve kompleks kısımlarının diff şartı yerine sürekli olması şartını getirsek yine olur diye evvelce bir yerlerde okumuştum,yakın zamanda bunu birisi bana hatırlattı amma ispatı öyle teoremin herkesçe maruf halinde olduğundaki kadar kolay değil amma var.Markushevicde de yok diye biliyorum.acaba C-R teoreminin bu formatının ispatını yapabilecek olan veya ispata sahip olan kimse var mı?muhabbetle...

Tamamıyla yeni Windows Live Messenger ailesine katıl Buraya tıkla!

Windows Live Messenger'ın için ücretsiz güncelleştirme! Buraya tıkla!
Yeni nesil Windows Live Services'ı ücretsiz edinin.
http://get.live.com