[MD-sorular] Grup teorisi

Ali Nesin nesin at bilgi.edu.tr
27 Eki 2008 Pzt 00:40:10 EET

Her elemanin bir tersi vardir.

Boylece elemanlar ikiser ikiser sayilir.

Sadece tersi kendine esit olanlar birer birer sayilir... Ornegin grubun
etkisiz elemani.

Eger grubun eleman sayisi ciftse, tersi kendine esit olan ve etkisiz
elemandan degsik olan bir eleman daha vardir.

Bu eleman a ise, {1, a}, iki elemanli bir altgruptur.

Ali

  _____