[MD-sorular] Re: Sicaklik sorusu iyi tanimli degil: Hangi birimin 2 kati?

Kerem Altun kerem.altun at gmail.com
1 Eyl 2008 Pzt 17:04:13 EEST

Evet edecegim, bu konu acildigindan beri o tanimin neden yanlis oldugunu
belgeleri ile aciklamaya calisiyorum. Ama bu listeyi okuyanlari artik daha
fazla rahatsiz etmeyeyim diyorum. Ben arastirinca o tanimin yanlis oldugunu
ve bunun nedenini buldum, ben bulduysam herhangi birisi de bulabilir
herhalde.

Buradaki tartismalar birbirine fikrini kabul ettirmek amacli olmuyor, bilgi
paylasiyoruz. Dolayisiyla birisi bir kaynak belirtiyorsa, bu konuyu ogrenmek
isteyenlere yardimci olmak icin belirtiyor. Merak eden okur, etmeyen okumaz.
Merak eden elbette ki o kaynagin referanslarini ve ona benzer kaynaklari da
okumalidir. Kimsenin de kimseye sen neden bunu okumadin diye sormaya hakki
yoktur elbette. Ama o kaynagi okumadan orada yazanlarin yanlis oldugunu
burada iddia etmek, polemik yaratmaktan oteye gitmez.

Bu konuyu ben burada kapatayim artik, tartismak isteyenle e-mail yolu ile
tartisabiliriz, listeyi mesgul etmeyelim.

Kerem