[MD-sorular] Re: Sicaklik sorusu iyi tanimli degil: Hangi birimin 2 kati?

Ali ilik aliilik at gmail.com
1 Eyl 2008 Pzt 16:54:51 EEST

Kerem Altun, su tanima itiraz edecekmisiniz?

a santigrad derece + b santigrad derece= (a+b) santigrad derece

O zaman -affine space- linkini de vermeniz daha dogru olurdu. Referanslarin
mumkun oldugunca spesifik olmasi uygun olur. Birisi sizin verdiginiz bir
linkteki her tiklanacak yeri okuyacak, ondan sonra mi yazacak? Olabilir mi
boyle bir sey?

Serpa muhendislik'in yazdiklarini okudum.

Debate devam ediyormus. Su an vaktim cok az, soyle bir baktim ama
tartismanin ne uzerine devam ettigine dair suphelerim var.

Selamlar.

01 Eylül 2008 Pazartesi 12:18 tarihinde Kerem Altun