[MD-sorular] MathSciNet

barýþ uðurcan barisevren19 at yahoo.com
6 Nis 2009 Pzt 21:29:56 EEST

sanıyorum kurum aboneligi gerekiyor. eger universitedeyseniz, kampus icindeki bir bilgisayardan deneyin, onun IP sini tanır.  bunun disinda Ulakbim in uyeligi var diye biliyorum. gerci bildigim kadarıyla zaten universiteler de Ulakbim uzerinden kullanıyorlar. mathscinet uzerinde makale oldugunu bilmiyordum (ya da var mı?) ben hep arxiv, Jstor gibi yerlerden indiriyorum gerekince.

baris