[MD-sorular] MD-sorular Toplu Mesajı, Sayı 155, Konu 1

esra kiroglu trabzon61_86 at hotmail.com
7 Nis 2009 Sal 13:43:20 EEST

iyi günler...

ben matematik öğretmeniyim ve öğrencilerime katı cisimlerin alan ve hacimlerini anlatabilmek için görsel bir geometri yada matematik ve geometrinin de içinde olduğu bir program arıyorum.

 şöyleki;

bir silindirin: dikdörtgenin kenaları etrafında 360 derece döndürülerek oluştuğunu gösterebilen bir program mesela.

daha başka şeylerde olabilir şu anda aklıma gelmedi.

konulara aşina oldukça acaba nasıl daha iyi anlayabilirler sorusunun cevabı deneyimden ve çok soru çözmekten geçtiğinden;

daha fazla bilgisi olan arkadaşların yardımlarını bekliyorum...

böyle bir fikir danışma sitesinin olmasından dolayı da sizleri tebrik ediyorum.

sorumun cevabı cevapsız kalsa da önemli olan soruyu sorabilmektii..

iyi çalışmalar......

Sadece e-posta iletilerinden daha fazlası: Diğer Windows Live™ özelliklerine göz atın.
http://www.microsoft.com/windows/windowslive/