[MD-sorular] olasılık sorusu

Kerem Altun kerem.altun at gmail.com
25 Nis 2009 Cmt 12:54:51 EEST

Tabii bu biraz turkce sorusu gibi. En az birinin asal olma olasiligi 4/5,
ama yalnizca birinin asal sayi olma olasiligi 2/5. Sorudaki gibi, "birinin
asal sayi olma olasiligi" denince hangisini anlamak gerekir bilemiyorum. Ben
bir test sorusu olarak bu soruyla karsilassaydim 4/5'i isaretlerdim.

Kerem