[MD-sorular] Ynt: Re: İkiz Asallar

RAhmi uçbil honolululurahmi at gmail.com
1 Ara 2009 Sal 22:56:43 EET

bu gibi çok zor sorular hakkında süreklisoru sormak aslında soruyu soranın
matematikbilgisiniörtme girişimidir. dahası aynı zamanda, ki ilginçtir, çok
biliyorum havası verme uğraşıdır bazılarına. ama bazılarıbu kişilerin ne
kadar az bildiğini anlarlar.

matematikçinin kalitesi sorularından anlaşılır.

Rahmi uçbil