[MD-sorular] Matematik Dünyası

dede dede_47 at mynet.com
8 Ara 2009 Sal 23:39:07 EET

Değerli üyeler;
Biliyorum, bu siteye üye olanların
büyük çoğunluğu ÖĞRENCİ, yani
ekonomik olanakları kısıtlı insanlar!
Bunlardan bir şey istemek sanırım doğru olmaz;
onlar kendi olanaklarıyla eğitimlerini iyi bir şekilde
bitirsinle; toplumsal görevleri o zaman onlardan bekleriz!
Ama yine sanırım az da olsa bu site üyeleri içinde
ekonomik olanakları nisbeten yerinde olan üyeler de vardır.
Sayın Ali Nesin'in, temel bilimlerin tabanı olan
MD yi çıkarmak, yaşatmak (ben öğrenci değilim) hele de
öğrencilerimizin alabilmeleri için fiyat artırmamakta
ısrarlı davranmasını görmüş olmalısınız! Hele bugün kü
duyurusu! Biraz bilim aşkı olan herkesi üzmesi, düşündürmesi
ve mevcut olanaklarını sanırım biraz daha zorlamasını
gerektirmektedir.Bilimin (bu derginin yaşatılması)
yaygınlaştırılması sadece Ali Nesin benzeri
(tabirimi maruz görün) DON QUİCHOUT 'ların değildir
herkesin/hepimizindir.Bu nedenle DERİM Kİ:
Öğrencilerin dışında; ekonomik olanakları iyi üyelerin
en az bir yıllık platin üyelik almaları, MD ye destek
açısından çok yararlı olacaktır.
Maddi durumu iyi her üyeyi, bir platin üyelik
almaya çağırıyor, üye olanlara/herkese destekleri için
teşekkürlerimi sunuyorum.
Saygılarımla..
A.Kadir Değirmencioğlu

Not:Bu yazıyı tamamen ben kendi insiyatifimle yazdım!
Sn.Ali Nesin' de dahil, dergi yönetiminden hiçkimsenin
bilgisi/haberi/yönlendirmesi/iması YOKTUR!
Neden bu çağrıyı yapma ihtiyacı duydum? Belki dergiye
emek verenlerden başta Sn Ali Nesin bey olmak üzere
 "site üyelerini MD'ye yardıma zorluyormuş" görüntüsü/iması/inancı
vermek istememeleri nedeniyle böyle bir çağrıyı
DOĞRUDAN KENDİLERİNİN (belki) YAPAMAYACAKLARINI
düşünmem etkili olmuştur.MD yöneticilerinden habersiz bu
çağrıyı yaptığımdan, ONLARDAN DA bu çağrıyı yapmakla
hata ettiysem ÖZÜR DİLİYORUM.Samimi tek amacım; MD nin
yaşayabilmesidir;başka bir şey düşünülmesin lütfen!
Ne yapalım?Bilim; büyük şirketlerimize/bankalarımıza/iş adamlarımıza
kısaca DEVLETİMİZE gerekli değil; SADECE BİZLERE GEREKLİ!
O zaman iş başa düşüyor!

		Ücretsiz dinlemek için yüzbinlerce şarkı Kavun'da! Tıkla, dinle.