[MD-sorular] Denklem

dede dede_47 at mynet.com
12 Tem 2009 Paz 22:34:48 EEST

Sayın Ege Azuz;
Evet,benim Sayın Merve Offar'ın sorduğu dif denklem
sorusuna verdiğim yanıt; MATHEMATİCA 6 nın çözümüdür;
tahmininiz doğru!
Bir iletinizde ne demiştiniz? " ....şimdi google var,cm ile bunları
veriyor
üçgenlerle kim uğraşacak?" demiştiniz; hatırladınız mı?
Bende sizi örnek aldım: Şimdi Mathematica, Maple, MathCad, Matlap
Euler, Sigma, Fermat v.s; var oğlu var; ne gerek "elle dif denklem
çözmeye"
Hem kısa "matematikçe" oluyor, hemde "uğraşmaya ne gerek var?"
Değil mi ama!
Sizi "örnek aldım"; varsa kusur benim değil!
Saygılarımla
A.Kadir Değirmencioğlu

		Doğru ve hızlı haberin adresi "Mynet Haber" !Hemen tıklayın!