[MD-sorular] BİREYSEL EMEKLİLİK

Ege Azuz egeselazuz at gmail.com
2 Haz 2009 Sal 00:37:50 EEST

e sayın dede yeter ama lutfen. sıte formatına aykırı kusura bakmadıyorsunuz
ama hepo aynı mesajlar.
listeyi doldurdunuz. burası sadece sıte aıt olan bır bırahane degıl.

ben sızın karakter analızınızı cıkarayım. sız uzun yazaraka matematık
bıldıgınızı sanıyorsunuz. halbukı matematıkcıler kısa ve oz yazarlar ve
dırekt hesap kıtap yaparlar. sız nesır seklınde uzun yazıyorunusnuz.
bumatematıkten kactıgınızı gosterır. matematıkzor cunku.ç  marıftet kısa ve
oz yazmada. 5dakkada besıkta yanı. bu arada fenerlıler sureklı yıldız
alacagına pres yapan takım oyuncusu alsaydı bunlar olmazdı
egıtımınız nedırbır anlatın bakalım
bu sekılde uzun mesajlar atanlardan sıkıldım
lsıteye harekte geldı ama yeter
bence bunların sorumlusu bıraz da sayınali ilik
zamanında yaptı yaptı polemık ona ses cıkarılmadı herkes de ondan gordu
sandı kı polemık ıyı bırsey
ama alıiilikin polemigin haricinde ayrı bir karizması var buna dahayır
diyemem

bu polemıklerı bırakın matematık ogrenmekıstıyorum bıraz daharahat bırakın
yarından ıtıbaren kımse 1 hafta yazmasın lutfen dıyorum
bir iki üç tıp

Egeselazuz