[MD-sorular] Matematik Köyü'ne gitmiyorum

barýþ uðurcan barisevren19 at yahoo.com
12 Mar 2009 Per 19:45:35 EET

genel olarak, atilan mesajlarin uzunlugundan kimin kastigi gayet iyi belli oluyor. ayrica sana israil ajani demislerya , sen de bu rolu biraz fazla benimsedin heralde... "kafaları karıştırıp konunun konuşulmasını sağliyorum" falan... attigin mesajda kafa karistiran hicbirsey yok. gayet yalin ve net, hatta benim attigim mesaj ve sordugum soru da oyleydi aslinda.  neyse "kasmayalim"... illa "bir cevap" vermek zorunda degildin...

pardon seni uluorta desifre etmek istememistim...

baris