[MD-sorular] MD-sorular Toplu Mesajı, Sayı 195, Konu 1

E. Mehmet Kıral luzumi at gmail.com
20 Mayıs 2009 Çar 13:22:26 EEST

Madem sonsuzluğun tanımı yok diyorsunuz o zaman argümanınızda nasıl oluyor
da argümanınızda bir "sonsuz sayının" diğerinden açıkça daha büyük olduğunu
kullanabiliyorsunuz?

Argümanınız hatalı.

Genel kanının aksine 0,99999.... sayısı vardır ve sonsuz değildir. Bu sayı
lim SUM (n>=0) 9/10^n olarak tanımlanır. Bu toplam da 1'e eşittir.

Ayrıca,
http://www.ihatethecapslockkey.com/capslockdemotivate.jpg

--
Eren Mehmet Kıral