[MD-sorular] karenin köseleri

tibet efendi tibetefendi at yahoo.com
30 Mayýs 2009 Cmt 16:03:53 EEST

aa ne güzel kanit, tesekkürler.

yalniz "Dg(0) doğrusal dönüşümü (1,0) vektörünü \gamma' (0)'a tasir" kismini anlayamadim.
(g o gamma)'(0)'a tasir olmayacak mi?

görsel olarak anladim ama kanitin mantigini. pek güzel. yalniz biraz daha düsünmem gerek. Son cümleyi (karenin disina tastigini) kanitlamam gerek. Ama onu yapabilirim herhalde.

tesekkürler,
tibet