[MD-sorular] cokgen

tibet efendi tibetefendi at yahoo.com
12 Eki 2009 Pzt 04:31:57 EEST

Bana cok ilginc geldi bu soru.Rasyonal ve irrasyonal sayilarla ilgili bir durum söz konusu, söyle ki:
Iki ayrik cokgen icin cevap evet. Cünkü birinin alani kök 2 digerinin alani 1 olan iki cokgeni alani esit ücgenlere bölemezsiniz.
Ama tek cokgen sözkonusu oldugunda bölünebilirmis gibi geldi bana. Kanitini yapamadim.
tibet