[MD-sorular] kapali egri

E. Mehmet Kıral luzumi at gmail.com
12 Eki 2009 Pzt 22:34:07 EEST

Hakemin dedigi daha guzel olsa bile onemsiz bir yorumda bulunmus. Dogruluk
ise konuyla alakasiz.
Ki ote yandan kim demis daha guzel diye. Bence tam tersine, sizin yazdiginiz
sekil daha guzel. Kapali egri oldugu icin egrinin 1 noktasindaki degerini
belirtmeniz gerekmiyor. Hakli, ancak ote yandan egrilerin tanimi kapalilar
diye degismiyor. [0,1] araligindan herhangi bir topolojik uzaya giden
surekli egriler. Yani kapali bir [0,1) egrisi verildigi zaman, kapali lafini
okuyup okurun 1 noktasinda fonksiyonu tamamlamasi gerekiyor. Bosuna ugras.