[MD-sorular] Isospectral Manifoldlar

Mustafa Umut Sarac mustafaumutsarac at gmail.com
19 Eki 2009 Pzt 23:24:20 EEST

Iyi geceler ,

Sorum su , isospectral manifoldlar olarak aciklanan sekillerin enstruman
yapiminda nasil kullanilabileceklerini ,  modal analizi yapilmis bir
enstrumanin analizi ile ayni , fakat tabii farkli sekilde bir enstruman
uretiminde bu manifoldlarin faydasi olup olmayacagini arastiriyorum.
Ben lise matematik egitiminin buyuk kismini almadim , bu manifoldlar calabi
yau manifoldlari gibi mi , yoksa , koseli basit sekiller mi ?

Mesela , piyasada Stradivari modal analiz cd leri var , bunlari cok basit ,
koseli bir sekilden elde etmek harika olurdu.

Saygilar ,

Mustafa Umut Sarac

Istanbul