[MD-sorular] (***) RE: TSK mantık dersi verdi (*)

Ataberkcan Halit Nejat ataberkcan86 at live.com
4 Eyl 2009 Cum 23:12:12 EEST

Haklısınız. Aslında anti-militaristim (galiba:)). Ama genelkurmay başkanı solcu olunca çok sevindim. çünkü o zaman darbe yapma ihtimali azalıyor. adam basın toplantısı yaptı, demokrası allah demokrasi... ama ben isterdim ki açık açık darbe diye bir şey sözkonusu olmaz, biz darbe yapmayız yapamayız demesini beklerdim.. ama demiyorlar...

bir de şehit ailelerine hem genelkurmay hem de diyanet iftar verdi.

iftar yemektir kültürdür dindir vs. yemek doyurmak ama bence bu tarz tsk diyanet hükümet vb kurumların zırt pırt iftar vermesi kamuoyu baskısındandır.

yani derlerdi ki yahu koskoca tsk bir iftar bile vermedi demesinler diye iftar vermiyor

efenim bu korku toplumundan kurtulmak lazım

ya çık deki ben genelkurmay başkanıyım şehit ailesi illa zavallı demek değildir

güçlüdür kendine bakabilir şehit ailesine iftar vereceğim yerde ihtiyacı olan işsiz olan sokaklarda donmak uzere olana iftar veririm desin....

doğal olsun bazı şeyler....

şehitlerin allahtan rahmet yakınlarına başsağlığı

ya farklı bişey de

zırt pırt andımız andımız......

ya dun alı kırcada cocuklar sıysat meydanında açılım tarsıtsı cocukşlar

bir tanesi andımızda türküm deniyor dedi cocuk linç edeceklerdi

ya türk de var küğrt de var

ama bak biri dedi ben kürdüm ama andımızda türküm demekten sıkayet etmıyorum türklük üst kimlik

biri dedi orhun yazıtlarından geliyormuş kürtler de türk soyuymuş

hobaaaaa